Number of the records: 1
Selected Aspects of the Evaluation of the Efficiency and Effectiveness of Marketing Activities
SYS 0233928 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083622.6 100 $a 20170626d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng $d slo 102 $a PL 200 1-
$a Selected Aspects of the Evaluation of the Efficiency and Effectiveness of Marketing Activities $d Vybrané aspekty hodnotenia účinnosti a efektívnosti marketingových aktivít $f Bohuslava Mihalčová, Michal Pružinský, Petra Szaryszová $z slo 301 $a VEGA 1/0708/14 330 $a Marketing ako pragmatická veda, ktorá ponúka riešenia ako konkurovať inak než len cenou a kvalitou. Zhodnotenie účinnosti a efektívnosti marketingových aktivít v konkrétnom podniku (Tatra banka, rok 2014); návrh opatrení na zvýšenie celkovej výkonnosti. 463 -1
$1 010 $a 978-83-7847-414-2 $1 200 1 $a Europa w okresie przemian $f Redakcja naukowa: Paweł Marzec, Kateryna Vaskivska $g Recenzenci: Ivan Blahun, Oleksander Bitter $v Pp. 73-84 $1 210 $a Lublin $c Wydawnictwo Polihymnia $d 2016 $1 215 $a [184 p.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0068105 $a Blahun $b Ivan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0068106 $a Bitter $b Oleksander $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001202 $a banky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007087 $a výkonnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*0051103 $a výkonnosť podniku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007501 $a zisk 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049046 $a Mihalčová $b Bohuslava $p EUBPHFKMA $4 070 $9 34 $f 1963- $T Katedra manažmentu PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0013522 $a Pružinský $b Michal $p EUBPHFKOP $4 070 $9 33 $f 1952- $T Katedra obchodného podnikania PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0049280 $a Szaryszová $b Petra $p EUBPHFKMA $4 070 $9 33 $f 1984- $T Katedra manažmentu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170626 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1