Number of the records: 1
Requirements for brand managers and product managers responsible for competitiveness of product and brands
Title Requirements for brand managers and product managers responsible for competitiveness of product and brands Translation Požiadavky na manažérov značky a produktových manažérov zodpovedných za konkurencieschopnosť produktov a značiek Author info Zuzana Wroblowská Author Wroblowská Zuzana Source document Journal of Competitiveness : odborný vědecký časopis z oblasti managementu a ekonomiky. No. 3 (2016), pp. 5–21 online. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2016. ISSN 1804-1728 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords manažéri * manažment produktový * manažment značky * výrobky * značky * konkurencieschopnosť * zdroje ľudské * personalistika * manažment personálny * marketing * manažment znalostný * vedomosti * kvalifikácia * zručnosti * prijímanie pracovníkov * nábor pracovníkov Annotation Konkurencieschopnosť produktu a starostlivosť o hodnotu značky ako hlavná náplň prácou produktových manažérov a manažérov značiek. Súbor požiadaviek na kvalifikáciu, skúsenosti, vedomosti a zručnosti na pozíciu manažéra značky (brand manager). Identifikácia a analýza rozdielov medzi súbormi požiadaviek na produktových manažérov a manažérov značiek. Čiastkové výsledky nezávislého výskumu a odporúčania na zapracovanie do stratégie prijímania zamestnancov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 703.1 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1