Number of the records: 1
Účinnosť nástrojov marketingovej komunikácie Slovenska v cestovnom ruchu
Title Účinnosť nástrojov marketingovej komunikácie Slovenska v cestovnom ruchu Translation Effectivenes of marketing communication of Slovakia in tourism Author info Ivana Magátová Author Magátová Ivana Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 50, č. 2 (2017), s. 68-81. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2017. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords ruch cestovný * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * účinnosť ekonomická * Slovensko * výdavky * porovnanie medzinárodné Annotation Preskúmanie účinnosti používaných nástrojov marketingovej komunikácie Slovenskej agentúry pre cestovný ruch (SACR) na vybraných cieľových trhoch vzhľadom na návštevnosť z nich. Vplyv výdavkov na marketingovú komunikáciu na návštevnosť Slovenska. Porovnanie štruktúr výdavkov aktivít národných marketingových agentúr s výdavkami SACR. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4
article
Number of the records: 1