Number of the records: 1
Changes in Purchasing Decision-making Process of Consumers in the Digital Era
Title Changes in Purchasing Decision-making Process of Consumers in the Digital Era Translation Zmeny v rozhodovacom procese nákupu spotrebiteľov v digitálnej ére Author info Andrej Miklošík Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document European Journal of Science and Theology. Vol. 11, no. 6 (2015), pp. 167-176. - Iasi : Ecozone. ISSN 1842-8517 Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
Note VEGA 1/0178/14. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Romania Keywords správanie spotrebiteľa * nákup * rozhodovanie nákupné * procesy rozhodovacie * ekonomika znalostná * technológie informačné * technológie komunikačné * technológie nové Annotation Identifikácia zmien v rozhodovacom procese nákupu spotrebiteľov oblasti digitálnej éry. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01999-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 249.9 KB publicly available article
Number of the records: 1