Number of the records: 1  

Changes in Purchasing Decision-making Process of Consumers in the Digital Era

  1. Title Changes in Purchasing Decision-making Process of Consumers in the Digital Era
    TranslationZmeny v rozhodovacom procese nákupu spotrebiteľov v digitálnej ére
    Author infoAndrej Miklošík
    Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document European Journal of Science and Theology. Vol. 11, no. 6 (2015), pp. 167-176. - Iasi : Ecozone. ISSN 1842-8517
    Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
    NoteVEGA 1/0178/14. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionRomania
    Keywords správanie spotrebiteľa * nákup * rozhodovanie nákupné * procesy rozhodovacie * ekonomika znalostná * technológie informačné * technológie komunikačné * technológie nové
    AnnotationIdentifikácia zmien v rozhodovacom procese nákupu spotrebiteľov oblasti digitálnej éry.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01999-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF249.9 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.