Number of the records: 1  

Online Marketing Tools as an Important Part of Corporate Marketing Strategy

  1. Title Online Marketing Tools as an Important Part of Corporate Marketing Strategy
    Parallel titleNástroje online marketingu ako dôležitá súčasť marketingovej stratégie podniku
    Author infoVladimír Hojdik
    Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 55-64 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
    NoteVEGA 1/0546/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * marketing elektronický * marketing mix * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * stratégia podniková * stratégia marketingová * stránky webové * siete sociálne * obsah * štúdie prípadové
    AnnotationMarketingová komunikácia ako súčasť podnikovej stratégie. Offline nástroje marketingovej komunikácie. Online nástroje komunikácie ako strategický aspekt podpory predaja: webová stránka alebo blog, sociálne siete (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn a iné), obsahový marketing (content marketing), PPC reklama, optimalizácia SEO, email marketing. Prípadové štúdie využitia online marketingových nástrojov v podnikoch: AT&T, SAP a Menučka.sk.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00859-008, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF583.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.