Number of the records: 1
Enchanting essence of interconnecting sustainable development and marketing
SYS 0239164 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073855.2 100 $a 20180123d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Enchanting essence of interconnecting sustainable development and marketing $f Martin Hudec, Zuzana Okasová 301 $a VEGA 1/0282/15 301 $a VEGA 1/0224/15 330 $a Prepojenie medzi marketingom a trvalo udržateľným rozvojom. Analýza, syntéza a porovnanie. Znaky trvalo udržateľného marketingu. Prezentácia integrácie sociálnych a enviromentálnych cieľov do marketingových programov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0239254 $1 010 $a 978-80-7510-265-2 $1 200 1 $a Karviná Ph.D. conference on business and economics $b elektronický zdroj $e proceedings of 10th international scientific conference : november 1 - 3, 2017, Karviná, Czech Republic $f editor: Michal Tvrdoň $v Pp. 135-143 $1 210 $a Karviná $c Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná $d 2017 $1 215 $a CD-ROM [245 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0010790 $a Tvrdoň $b Michal $4 340 $1 710 12 $a Karviná Ph.D. conference on business and economics $b International scientific conference $d 10. $e Karviná, Czech Republic $f 1.-3.11.2017 541 1-
$a Očarujúca podstata prepojenia trvalo udržateľlného rozvoja a marketingu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002497 $a integrácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007583 $a zodpovednosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005154 $a prostredie životné 700 -1
$3 eu_un_auth*p0026291 $a Hudec $b Martin $p EUBOBFKMA $9 50 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0038458 $a Okasová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1988- $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180123 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1