Number of the records: 1  

Emócie a marketing. Sú jeho neoddeliteľnou súčasou?

  1. Title Emócie a marketing. Sú jeho neoddeliteľnou súčasou?
    Author infoDávid Vrtaňa
    Author Vrtaňa Dávid
    Source document Zisk manažment. Roč. 9, č. 10 (2017), s. 62-63. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords stratégia marketingová * emócie * kampane reklamné
    AnnotationPríklady úspečných emočných kampaní. Faktory emočnej marketingovej kampane, vzťahy medzi nimi.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.