Number of the records: 1
An Aging Population: A Competitive Advantage for Companies
Title An Aging Population: A Competitive Advantage for Companies Translation Starnúca populácia: konkurenčná výhoda pre spoločnosti Author info Petra Barešová, Monika Horáková, Tomáš Urbánek Author Barešová Petra Co-authors Horáková Monika Urbánek Tomáš Source document Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 1 (2018), pp. 5-22. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2018. ISSN 1804-1728 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords komunikácia marketingová * nástroje marketingové * efektívnosť * seniori * muži * ženy * správanie * správanie spotrebiteľa Annotation Analýza marketingovej komunikácie z hľadiska cieľovej skupiny nad 55 rokov. Hlavným zámerom zisťovanie, aké komunikačné nástroje uprednostňuje táto veková skupina, a či sú v preferenciách prítomné významné rodové rozdiely. Porovnanie výsledkov s analýzou danej vekovej skupiny z r. 2014, ktorá bola uskutočnená z pohľadu spoločností. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 726.5 KB publicly available article
Number of the records: 1