Number of the records: 1
Neuromarketing - an Opportunity or a Threat?
Title Neuromarketing - an Opportunity or a Threat? Translation Neuromarketing - príležitosť alebo hrozba? Author info Margareta Nadanyiova Author Nadányiová Margaréta Source document Communications : scientific letters of the University of Žilina. Vol. 19, no. 4 (2017), pp. 90-94. - Žilina : University of Žilina, 2017. ISSN 1335-4205 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * neuromarketing * technológie nové * výskum * správanie * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné Annotation Podstata neuromarketingu a prehľad vybraných neuromarketingových technológií, ako sú funkčné zobrazovanie pomocou magnetickej rezonancie (FMRI), elektroencefalografia (EEG) a sledovanie očí (eye tracking). Vnímanie neuromarketingu odbornou a laickou verejnosťou. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4
article
Number of the records: 1