Number of the records: 1  

Marketingová stratégia - uvedenie nového produktu na trh

  1. Title Marketingová stratégia - uvedenie nového produktu na trh : diplomová práca
    Author infoJana Timková, školiteľ: Naqibullah Daneshjo
    Author Timková Jana
    Another authors Daneshjo Naqibullah (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Corporation Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Issue dataKošice, 2018. - 76 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number903674

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.