Number of the records: 1
How to Improve the Academic Literacy of Subject Teacher - a new Challenge for an ESP Instructor
SYS 0246835 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20221104111643.2 100 $a 20180807a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a How to Improve the Academic Literacy of Subject Teacher - a new Challenge for an ESP Instructor $f Katalin Varga Kiss 330 $a Spolupráca vo výskume, internacionalizácia kurikúl, prenos vedomostí, ako aj mobilita vysokoškolských pracovníkov vyžaduje, aby si vedeckopedagogickí pracovníci zlepšovali akademickú gramotnosť v anglickom jazyku. Úlohy, s ktorými sa môže stretnúť vyučujúci odbornej angličtiny v prípade predmetu akademické písanie, určeného pre učiteľov predmetov rozličných disciplín. Hlavné charakteristické znaky vedeckého článku ako žánra, metódy vyučovania, ktoré umožnia, aby si učitelia odborných predmetov osvojili schopnosť používať príslušný žáner v danom jazyku bez ohľadu na svoju odbornú špecializáciu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0246793 $1 011 $a 1338-6743 $1 200 1 $a Lingua et vita $e vedecký časopis pre výskum jazykov a interkultúrnej komunikácie $v Roč. 7, č. 13 (2018), s. 89-94 $1 210 $a Bratislava $c EKONÓM $d 2018 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002523 $a internacionalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006942 $a vedomosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007220 $a výučba vedecká 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006925 $a veda 700 -1
$3 eu_un_auth*0072149 $a Varga Kiss $b Katalin $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180807 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1