Number of the records: 1
Faktory nákupu zdravých potravín ako východisko marketingovej komunikácie
Title Faktory nákupu zdravých potravín ako východisko marketingovej komunikácie Parallel title Factors of Purchasing Healthy Foods As a Starting Point of Marketing Communication Author info Marta Pavliková, Lukáš Zendulka Author Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Zendulka Lukáš Source document Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state. S. 83-97. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4541-9 Note VEGA 1/0066/18 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords potraviny * zdravie * prieskum * správanie spotrebiteľa * nákup Annotation Významné trendy v súčasnosti ako rýchle zmeny v stravovaní a v životnom štýle. Zjednocovanie stravovacích návykov. Vnímanie dôležitosti kvality a bezpečnosti konzumovaných potravín. Faktory ovplyvňujúce nákup zdravých potravín. Výsledky prieskumu uskutočneného v Bratislavskom kraji. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00578-008, originál dokumentu
article
Number of the records: 1