Number of the records: 1
Number of Advertisements Per Day and Their Relevance To Consumers
Title Number of Advertisements Per Day and Their Relevance To Consumers Translation Počet inzerátov za deň a ich význam pre spotrebiteľov Author info Michal Tomčík, Pavel Rosenlacher Author Tomčík Michal Co-authors Rosenlacher Pavel Source document Acta oeconomica Universitatis Selye : international scientific journal. Vol. 7, no. 2 (2018), pp. 162-174. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2018. ISSN 1338-6581 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords reklama * inzercia * spoty reklamné * médiá * spotrebitelia * zákazníci * efektívnosť Annotation Rozsah komerčne orientovanej komunikácie v médiách a vo verejnom priestore. Hlavné zistenia čiastkových empirických prieskumov a kvalifikovaných odhadov, ktoré sa pokúsili odpovedať na výskumnú otázku objemov reklamných správ, ktorým čelí priemerný spotrebiteľ v jednom dni za posledných desať rokov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-2
article
Number of the records: 1