Number of the records: 1  

Výhody zavedenia značky cieľového miesta manažérskymi organizáciami cestovného ruchu na Slovensku a v Maďarsku

  1. Title Výhody zavedenia značky cieľového miesta manažérskymi organizáciami cestovného ruchu na Slovensku a v Maďarsku
    TranslationBenefits of Destination Branding by Destination Management Organisation: The Case of Slovakia and Hungary
    Author infoĽudmila Mazúchová, Zuzana Palenčíková, Andrea Pálfi, Antal Aubert
    Author Mazúchová Ľudmila
    Co-authors Palenčíková Zuzana
    Pálfi Andrea
    Aubert Antal
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 51, č. 4 (2018), s. 196-205. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2018. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords ruch cestovný * Maďarsko * Slovensko * stratégia marketingová * značky * imidž * marketing elektronický
    AnnotationSkúmanie súčasného stavu zavedenia značky pre cieľové miesto cestovného ruchu manažérskymi organizáciami cestovného ruchu na Slovensku a v Maďarsku. Význam značky a budovania imidžu cieľového miesta cestovného ruchu. Výhody zavedenia značky pre cieľové miesto. Komparácia dôležitosti činností organizácií cestovného ruchu na Slovensku a v Maďarsku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.