Number of the records: 1
Výhody zavedenia značky cieľového miesta manažérskymi organizáciami cestovného ruchu na Slovensku a v Maďarsku
Title Výhody zavedenia značky cieľového miesta manažérskymi organizáciami cestovného ruchu na Slovensku a v Maďarsku Translation Benefits of Destination Branding by Destination Management Organisation: The Case of Slovakia and Hungary Author info Ľudmila Mazúchová, Zuzana Palenčíková, Andrea Pálfi, Antal Aubert Author Mazúchová Ľudmila Co-authors Palenčíková Zuzana Pálfi Andrea Aubert Antal Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 51, č. 4 (2018), s. 196-205. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2018. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords ruch cestovný * Maďarsko * Slovensko * stratégia marketingová * značky * imidž * marketing elektronický Annotation Skúmanie súčasného stavu zavedenia značky pre cieľové miesto cestovného ruchu manažérskymi organizáciami cestovného ruchu na Slovensku a v Maďarsku. Význam značky a budovania imidžu cieľového miesta cestovného ruchu. Výhody zavedenia značky pre cieľové miesto. Komparácia dôležitosti činností organizácií cestovného ruchu na Slovensku a v Maďarsku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-4
article
Number of the records: 1