Number of the records: 1
The New Directions of Research in the Application of Effective Marketing Communication
Title The New Directions of Research in the Application of Effective Marketing Communication Author info Petr Červenka, Jana Naščáková, Lucia Bednárová, Naqibullah Daneshjo, Erika Dudáš-Pajerská Author Červenka Petr Co-authors Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Bednárová Lucia EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document ICETA 2018: Emerging eLearning Technologies and Applications : Proceedings of the 16th International Conference, 15-16 November 2018, (Stary Smokovec, Slovakia). Pp. 93-98 online. - Danvers : Institute of Electrical and Electronics Engineers IEEE, 2018 ; ICETA 2018: Emerging eLearning Technologies and Applications International Conference. ISBN 978-1-5386-7914-2 Note KEGA 026EU-4/2018. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition United States of America Keywords komunikácia marketingová * výskum * neuromarketing * technológia * psychológia * testy psychologické Annotation Neuromarketing. Sledovanie očí. Čítanie tváre. Elektrodermálne zmeny. Frekvencia tepu srdca. Meranie veľkosti zreníc. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00097-003, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 763.2 KB available after login article
Number of the records: 1