Number of the records: 1
The Importance of Reflecting Intercultural Differences in Building PR Campaign Strategy
Title The Importance of Reflecting Intercultural Differences in Building PR Campaign Strategy Author info Zuzana Ihnátová, Eva Režnáková Author Ihnátová Zuzana Co-authors Režnáková Eva Source document Creative and knowledge society : international scientific journal. Vol. 7, no. 1 (2017), pp. 17-30. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola, 2017. ISSN 1338-5283 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords kampane reklamné * vzťahy s verejnosťou * komunikácia marketingová * rozdiely kultúrne Annotation PR ako nástroj marketingovej komunikácie. Hofstedeho 6-D Model ako nástroj na hodnotenie kultúrneho prostredia. Metodológia. Popis vybraných trhov v zmysle Hofstedeho kultúrnych dimenzií. Popis vybraných PR kampaní. Porovnanie PR kampaní v zmysle Hofstedeho kultúrnych dimenzií. Individualizmus/kolektivizmus. Maskulinita/feminita. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 816.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1