Number of the records: 1
Aplikácia princípov marketingu trvalo udržateľného rozvoja v podnikateľských stratégiách firiem na medzinárodných trhoch, pozitíva verzus negatíva (s uvedením príkladov na konkrétnej firme - firmách)
Title Aplikácia princípov marketingu trvalo udržateľného rozvoja v podnikateľských stratégiách firiem na medzinárodných trhoch, pozitíva verzus negatíva (s uvedením príkladov na konkrétnej firme - firmách) : diplomová práca Author info Natália Keblovská, školiteľ: Otília Zorkóciová Author Keblovská Natália Another authors Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Issue data Bratislava, 2019. - 65 s. Document kind práce diplomové (Mgr.,Ing.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Database ZÁVEREČNÉ PRÁCE Call number 907721
File name Size Typ prístupu Príloha 411.7 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 660.4 KB z IP adresy EU po prihlásení book
Number of the records: 1