Number of the records: 1  

Blog Marketing as a Positive or Negative Phenomenon in Political Communication?

  1. Title Blog Marketing as a Positive or Negative Phenomenon in Political Communication?
    TranslationBlog marketing ako pozitívny alebo negatívny jav v politickej komunikácii?
    Author infoMichal Imrovič, Matúš Jankoľa, Michal Lukáč
    Author Imrovič Michal
    Co-authors Jankoľa Matúš
    Lukáč Michal
    Source document Slovak Journal of Political Sciences. Vol. 18, no. 2 (2018), s. 180-194. - Trnava : University of Saints Cyril and Methodius in Trnava. Faculty of Social Sciences., 2018. ISSN 1335-9096
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * Slovensko * komunikácia sociálna * politika * kampane volebné * blogy * voľby * kraje
    AnnotationSúčasný trend internetového marketingu realizovaný prostredníctvom blogov, ktoré si získali veľkú popularitu. Nástroj na efektívnu internetovú komunikáciu kampaní politických strán. Porovnanie počtu príspevkov, ale aj úroveň mediálneho pokrytia samotných volieb v porovnaní s tematicky odlišnými témami.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF324 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.