Number of the records: 1
Blog Marketing as a Positive or Negative Phenomenon in Political Communication?
Title Blog Marketing as a Positive or Negative Phenomenon in Political Communication? Translation Blog marketing ako pozitívny alebo negatívny jav v politickej komunikácii? Author info Michal Imrovič, Matúš Jankoľa, Michal Lukáč Author Imrovič Michal Co-authors Jankoľa Matúš Lukáč Michal Source document Slovak Journal of Political Sciences. Vol. 18, no. 2 (2018), s. 180-194. - Trnava : University of Saints Cyril and Methodius in Trnava. Faculty of Social Sciences., 2018. ISSN 1335-9096 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * Slovensko * komunikácia sociálna * politika * kampane volebné * blogy * voľby * kraje Annotation Súčasný trend internetového marketingu realizovaný prostredníctvom blogov, ktoré si získali veľkú popularitu. Nástroj na efektívnu internetovú komunikáciu kampaní politických strán. Porovnanie počtu príspevkov, ale aj úroveň mediálneho pokrytia samotných volieb v porovnaní s tematicky odlišnými témami. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 324 KB publicly available article
Number of the records: 1