Number of the records: 1
Väčšina vrátených výrobkov ide opät do predaja
SYS 0261008 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200114101927.2 100 $a 20200114a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Väčšina vrátených výrobkov ide opät do predaja 330 $a Online predaj v európskych krajinách stále rastie, no nemôže sa spoliehať lojalitu zákazníkov. Veľká nevýhoda internetového nakupovania spočíva v množstve vráteného tovaru. Spracovanie vráteného výrobku je drahé, preto sa mu snažia obchodníci vyhnúť. Porovnanie e-commerce v Nemecku a Poľsku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0260666 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 24, č. 6 (2019), s. 26-27 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004257 $a podmienky platobné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200114 $g AACR2
Number of the records: 1