Number of the records: 1
Marketing ako nástroj podpory starostlivosti o zdravie
Title Marketing ako nástroj podpory starostlivosti o zdravie Parallel title Marketing as a Tool of Health Care Support Author info Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková, Silvia Megyesiová Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Source document RELIK 2019 : The 12th International Scientific Conference : Reproduction of Human Capital - Mutual Links and Connections. S. 302-312 online. - Praha : University of Economics, Prague, 2019 / Löster Tomáš ; Langhamrová Jitka ; Vrabcová Jana ; RELIK 2019 International Scientific Conference. ISBN 978–80–245–2329-3 Note VEGA 1/0376/17. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * zdravie * politika zdravotná * komunikácia marketingová * služby zdravotnícke * mix komunikačný * stakeholder Annotation Sumarizácia deklarovaných cieľov v dokumente Strategický rámec starostlivosti ozdravie pre roky 2014-2030, v zameraní na podporu politiky zdravia v prepojení na alternatívu využívania marketingových aktivít pre rôzne cieľové publiká. Marketing ako jeden z možných nástrojov pri presadzovaní štátnej politiky zdravia. Špecifiká jednotlivých segmentov a prispôsobenie využívania nástrojov marketingového mixu, pre vybrané cieľové skupiny stakeholderov. Public work category Reports at international scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00775-004, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 2.2 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1