Number of the records: 1
Communication Trends in Formation of Institutional Business Environment in Tourism of St. Petersburg
SYS 0261945 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200130104954.1 100 $a 20200130a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Communication Trends in Formation of Institutional Business Environment in Tourism of St. Petersburg $d Trendy v komunikácii pri formovaní inštitucionálneho podnikateľského prostredia v cestovnom ruchu v Petrohrade $f Olga Vasileva, Tamara Tarakanova 330 $a Komunikačné trendy ako dôsledok multiplikačného efektu cestovného ruchu a zohľadňujúce zmeny v inštitucionálnom prostredí cestovného ruchu v rámci nových informačných komunikačných technológií. Stabilné komunikačné trendy v cestovnom ruchu v Petrohrade je: rast počtu informačných turistických stredísk a mobilných služieb, ktoré uľahčujú prístup k turistickým službám na všetkých úrovniach, rôzne formy spolupráce (blogeri, online udalosti atď.), zlepšenie kvality, rýchlosti a bezpečnosti služieb cestovného ruchu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0261237 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 14, č. 3 (2019), s. 16-24 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006048 $a strediská ruchu cestovného 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*0074143 $a nástroje komunikačné 700 -1
$3 eu_un_auth*0077146 $a Vasileva $b Olga $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0077147 $a Tarakanova $b Tamara $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200130 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1