Number of the records: 1
Communication Trends in Formation of Institutional Business Environment in Tourism of St. Petersburg
Title Communication Trends in Formation of Institutional Business Environment in Tourism of St. Petersburg Parallel title Trendy v komunikácii pri formovaní inštitucionálneho podnikateľského prostredia v cestovnom ruchu v Petrohrade Author info Olga Vasileva, Tamara Tarakanova Author Vasileva Olga Co-authors Tarakanova Tamara Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 3 (2019), s. 16-24. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords komunikácia * ruch cestovný * strediská ruchu cestovného * prostredie podnikateľské * nástroje komunikačné Annotation Komunikačné trendy ako dôsledok multiplikačného efektu cestovného ruchu a zohľadňujúce zmeny v inštitucionálnom prostredí cestovného ruchu v rámci nových informačných komunikačných technológií. Stabilné komunikačné trendy v cestovnom ruchu v Petrohrade je: rast počtu informačných turistických stredísk a mobilných služieb, ktoré uľahčujú prístup k turistickým službám na všetkých úrovniach, rôzne formy spolupráce (blogeri, online udalosti atď.), zlepšenie kvality, rýchlosti a bezpečnosti služieb cestovného ruchu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 186.8 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1