Number of the records: 1
Umí organizace destinačního managementu prosadit svá videa na YouTube? (Komparativní studie)
Title Umí organizace destinačního managementu prosadit svá videa na YouTube? (Komparativní studie) Parallel title Are the City Destination Marketing Organisations Successful in YouTube Search Results? (A Comparative Study) Author info Zuzana Kvítková, Marek Plačko Author Kvítková Zuzana Co-authors Plačko Marek Source document Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 10, č. 3 (2019), s. 36-44. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2019. ISSN 1804-252X Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords ruch cestovný * manažment destinačný * marketing * propagácia * film * výskum * štúdie Annotation Videoobsah a jeho konzumácia patrí k trendom posledných rokov. V marketingu destinácie je video veľmi účinné a v kombinácii so sociálnymi sieťami dokáže zasiahnuť široké publikum. Najvýznamnejšou platformou pre zdieľanie videí je YouTube, ktorý je predmetom skúmania štúdie. Cieľ výskumu - zistiť, aká je úspešnosť organizácií destinačného manažmentu v prezentácii destinácie na YouTube a ako sa táto úspešnosť zmenila v čase, konkrétne za posledných 9 rokov. Analyzovaná vzorka 320 videí. Výsledok výskumu - YouTube ako náročné a ťažko uchopiteľné médium pre organizácie destinačného manažmentu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 271.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1