Number of the records: 1
Using Cost-Sensitive Predictive Modeling in Digital Marketing
Title Using Cost-Sensitive Predictive Modeling in Digital Marketing Translation Použitie nákladovo-senzitívneho prediktívneho modelovania v digitálnom marketingu Author info Romana Šipoldová Author Šipoldová Romana EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Source document EDAMBA 2019 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Empowering Actions to Achieve Global Goals: Implications for Economics, Business, Management and Related Disciplines : Conference Proceedings. Pp. 494-503 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Petianová Andrea ; Puškárová Paula ; Antalová Mária ; Árendáš Peter ; Badura Peter ; EDAMBA 2019 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4704-8 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords dáta * marketing elektronický * reklama * náklady * kampane reklamné Annotation Výhody použitia analytických údajov a údajov pri plánovaní reklamných kampaní a nákupe reklamného inventára. Zvažovanie budúcich nákladov a výnosov. Problém stále rastúceho digitálneho marketingu s cieľom optimalizovať online kampane. Opis postupu uplatňovania stratégie, ktorá je citlivá na zisk / stratu. Porovnanie modelov štandardnej logistickej regresie a váženej logistickej regresie s uplatňovaním takejto stratégie. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00189-013, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 287.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1