Number of the records: 1
Atributy marketingu událostí
Title Atributy marketingu událostí Translation Attributs for Event Marketing Author info Petr Puhlík, Zdeněk Linhart Author Puhlík Petr Co-authors Linhart Zdeněk Source document Ekonomické listy : odborný časopis Centra ekonomických studií Vysoké školy ekonomie a managementu a Vysoké školy ekonomie a managementu. Roč. 10, č. 2 (2019), s. 3-16. - Praha : Centrum ekonomických studií VŠEM, 2019. ISSN 1804-4166 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords event marketing * kampane reklamné * stroje poľnohospodárske * prezentácia * prieskum Annotation Zložitosť stratégie zavádzania nového výrobku na trh. Hodnoty pre zákazníka, ktorými malá firma môže odlíšiť zavádzaný výrobok. Nároky na uvedenie výrobku na trh. Predvádzacia kampaň poľnohospodárskeho stroja - aerátora. Dotazníkový prieskum o rozhodovaní pri zavádzaní novej techniky poľnohospodárskymi firmami. Atribúty, ktoré sú prevenciou konfliktov medzi segmentami trhu na predajnej prezentácii. Dávkovanie informácií k útlmu konfliktov v marketingových kampaniach. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 137.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1