Number of the records: 1
A Theoretical Study of the Social Aspects of Social Media in the Marketing of Small and Medium-Sized Enterprises
Title A Theoretical Study of the Social Aspects of Social Media in the Marketing of Small and Medium-Sized Enterprises Translation Teoretické štúdium sociálnych aspektov sociálnych médií v marketingu malých a stredných podnikov Author info Bence Csinger, Enikö Korcsmáros Author Csinger Bence Co-authors Korcsmáros Enikö Source document Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. Roč. 15, č. 2 (2019), s. 27-31. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2019. ISSN 1337-2955 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords médiá * médiá sociálne * stratégia marketingová * podnikanie * podnik malý * podnik stredný * komunikácia marketingová Annotation Pohľad na teoretické pozadie úlohy sociálnych médií v marketingovej stratégii pre malé a stredné podniky MSP. Priblíženie teoretického pozadia sociálnych médií. Možnosti digitálneho sveta, ktorý obsahuje prehľad pomerov na Slovensku. Úloha vybranej témy v podnikaní, vrátane toho, ako sa dá vytvoriť plán marketingového obsahu a rastúci význam sociálnych médií v 21. storočí. Komplexný obraz o raste sociálnych médií v sektore MSP. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 468.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1