Number of the records: 1
Podpora predaja medu pomocou Conjoint analýzy
SYS 0271709 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074302.9 035 $a 235881 $2 CREPC2 100 $a 20210126a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Podpora predaja medu pomocou Conjoint analýzy $d Supporting the Sale of Honey by Conjoint Analysis $f Pavel Blaščák, Michal Tkáč 330 $a Metóda Conjoint analýzy založená na plánovanom experimente na odhad požiadaviek zákazníka, resp. svoju nákupnú stratégiu pri predaji konkrétneho produktu, napríklad medu. Analýza vykonaná vo vybranom slovenskom obchodnom reťazci, pričom jedným z riešených problémov bolo rozhodnutie výrobnej spoločnosti o výhodách, respektíve nevýhodách podpory privátnych značiek. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0271420 $1 011 $a 1338-5224 $1 200 1 $a Journal of Innovations and Applied Statistics $b elektronický zdroj $e vedecký internetový časopis $v Roč. 10, č. 2 (2020), s. 5-13 online $1 210 $a Košice $c Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU $d 2020 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001075 $a analýza conjoint 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 700 -1
$3 eu_un_auth*0065472 $a Blaščák $b Pavel $p EUBPHFKKM $4 070 $f 1978- $q E $9 50 $T Katedra kvantitatívnych metód PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0059301 $a Tkáč $b Michal $p EUBPHFKKM $4 070 $9 50 $f 1958- $T Katedra kvantitatívnych metód PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210126 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1