Number of the records: 1
Sustainable Place Marketing and Tourism: Aspects of Public Management in the Light of the First Wave of Covid-19
Title Sustainable Place Marketing and Tourism: Aspects of Public Management in the Light of the First Wave of Covid-19 Author info Sándor Weninger Author Weninger Sándor Source document Verejná správa a spoločnosť : [vedecký časopis]. Roč. 22, č. 1 (2021), s. 70-86. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2021. ISSN 1335-7182 DOI 10.33542/VSS2021-1-05 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing územia * turistika * ruch cestovný * ruch cestovný udržateľný * Maďarsko * bezpečnosť * koronavírus Annotation Všeobecné teoretické aspekty teritoriálneho marketingu a cestovného ruchu v kontexte udržateľnosti. Rozvoj moderného cestovného ruchu a pandémia COVID-19. Opatrenia prijaté ústrednými orgánmi štátnej správy v súvislosti s pandémiou COVID-19 a ich dosah na cestovný ruch. Zraniteľnosť odvetvia cestovného ruchu, zvýšené bezpečnostné riziká a neudržateľnosť súčasného globálneho systému. Vplyv pandémie COVID-19 na cestovný ruch v Maďarsku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2021: 1-2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.7 MB publicly available article
Number of the records: 1