Number of the records: 1
Consumer Perception of Product Features in Buying Process of Wooden Furniture
SYS 0280784 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083857.8 014 $a 000753176300022 $2 WOS 035 $a 445242 $2 CREPC2 100 $a 20220110a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Consumer Perception of Product Features in Buying Process of Wooden Furniture $f Ľubica Knošková, Petra Garasová 301 $a VEGA 1/0543/18 321 $a Registrovaný: Web of Science 330 $a Identifikácia vplyvu vybraných kritérií spotrebiteľského nákupu dreveného nábytku. Pre pochopenie vplyvu rôznych vlastností produktu a skúmanie nákupného procesu nákupu, autorky zvolili kvalitatívny výskum a špecifickú produktovú kategóriu – drevený kávový stolík. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0280765 $1 011 $a 2464-6733 $1 200 1 $a AD ALTA $b elektronický zdroj $e Journal of Interdisciplinary Research $v Vol. 11, no. 2 (2021), pp. 119-126 online $1 210 $a Hradec Králové $c MAGNANIMITAS $d 2021 541 1-
$a Spotrebiteľské vnímanie vlastností produktov v nákupnom procese pri nábytku z dreva 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003548 $a nábytok 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001891 $a drevo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 700 -1
$3 eu_un_auth*0009734 $a Knošková $b Ľubica $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1965- $9 70 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0063365 $a Garasová $b Petra $p EUBOBFKMA $4 070 $9 30 $f 1993- $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220110 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1