Number of the records: 1  

Consumer Perception of Product Features in Buying Process of Wooden Furniture

  1. SYS0280784
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083857.8
    014
      
    $a 000753176300022 $2 WOS
    035
      
    $a 445242 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20220110a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Consumer Perception of Product Features in Buying Process of Wooden Furniture $f Ľubica Knošková, Petra Garasová
    301
      
    $a VEGA 1/0543/18
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Identifikácia vplyvu vybraných kritérií spotrebiteľského nákupu dreveného nábytku. Pre pochopenie vplyvu rôznych vlastností produktu a skúmanie nákupného procesu nákupu, autorky zvolili kvalitatívny výskum a špecifickú produktovú kategóriu – drevený kávový stolík.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0280765 $1 011 $a 2464-6733 $1 200 1 $a AD ALTA $b elektronický zdroj $e Journal of Interdisciplinary Research $v Vol. 11, no. 2 (2021), pp. 119-126 online $1 210 $a Hradec Králové $c MAGNANIMITAS $d 2021
    541
    1-
    $a Spotrebiteľské vnímanie vlastností produktov v nákupnom procese pri nábytku z dreva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003548 $a nábytok
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001891 $a drevo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009734 $a Knošková $b Ľubica $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1965- $9 70 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0063365 $a Garasová $b Petra $p EUBOBFKMA $4 070 $9 30 $f 1993- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220110 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.