Number of the records: 1
Češi a reklama 2022
SYS 0283101 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075201.8 100 $a 20220407a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Češi a reklama 2022 $f Jitka Vysekalová 330 $a Výskum zameraný na presýtenosť českej verejnosti reklamou, špecifické postoje k reklame na mieste predaja, vývoj postojov k reklame na internete, sociálnych sietiach a vo vysielaní v rámci detských programov, a mieru ovplyvnenia reklamou pri nakupovaní. Spoločenská rola reklamy a jej pozitívne a negatívne stránky. Vlastnosti a požiadavky na reklamu. Dôveryhodnosť reklamy a vplyv využitia známej osobnosti v reklame. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0283056 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 32, č. 1 (2022), s. 6-11 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2022 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001668 $a deti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 700 -1
$3 eu_un_auth*p0052858 $a Vysekalová $b Jitka $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220407 $g AACR2
Number of the records: 1