Number of the records: 1
Volební predikce aneb jak znát výsledky voleb dříve než ostatní
Title Volební predikce aneb jak znát výsledky voleb dříve než ostatní Author info Radek Pileček, Matěj Šimlovič Author Pileček Radek Co-authors Šimlovič Matěj Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 4 (2022), s. 20-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * správanie * televízia * voľby * výsledky volebné * Česko Annotation Tento článok predstavuje unikátnu metódu volebnej predikcie, pomocou ktorej dokážeme reálne presne odhadnúť konečné volebné výsledky krátko po začatí sčítania hlasov. Vychádza z kategorizácie volebných okrskov do skupín podľa podobnosti volebného správania v predchádzajúcich rokoch. Z marketingového hľadiska je metóda atraktívna pre účely televízneho vysielania. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 4
article
Number of the records: 1