Number of the records: 1
B2B není B2C. V marketingu, ani ve výzkumech
Title B2B není B2C. V marketingu, ani ve výzkumech Author info Petr Fusek Author Fusek Petr Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 4 (2022), s. 8-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * výskum marketingový * koncentrácia * trh * informácie Annotation Marketingový prieskum na B2B trhoch je veľmi odlišný od spotrebiteľského prieskumu. Existujú špecifiká, ktoré je potrebné mať na pamäti, aby sa zabezpečilo, že získané údaje sú spoľahlivé, relevantné a môžu byť použité pre strategické rozhodnutia spoločnosti. Hoci prieskumy na B2B trhoch sú pomerne zložité, oplatí sa. Podniky, ktoré zakladajú svoje rozhodnutia na spoľahlivých údajoch, dosahujú oveľa lepšie výsledky ako tie, ktoré sa spoliehajú iba na vlastnú intuíciu alebo informácie od predajcov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 4
article
Number of the records: 1