Number of the records: 1
Green Brand as a New Pattern of Energy-efficient Consumption
Title Green Brand as a New Pattern of Energy-efficient Consumption Translation Zelená značka, ako nový vzor energeticky účinnej spotreby Author Chygryn Olena Co-authors Kuzior Aleksandra Olefirenko Oleg Užík Ján EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI Source document Marketing and Management of Innovations. Vol. 13, no. 3 (2022), pp. 78-87. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511 DOI 10.21272/mmi.2022.3-07 Note 0122U000788. - 0120U102002. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine Keywords efektívnosť * energetika * spotreba udržateľná * marketing environmentálny * značky environmentálne Annotation Systematický prehľad vedeckého prostredia zameraného na analýzu obsahu a vlastností vedeckých publikácií zaoberajúcich sa novými trendmi a zákonitosťami v oblasti trvalo udržateľnej spotreby energie. Rozvoj zelenej značky, zeleného marketingu a zeleného povedomia spotrebiteľov. Public work category ADM Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00715-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 631.5 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1