Number of the records: 1  

Cultivating Global Business Literacy in the Classroom

  1. SYS0291724
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083944.7
    017
    70
    $a 10.24132/jbt.2022.12.1.24_29 $2 DOI
    035
      
    $a 1035439 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230324a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Cultivating Global Business Literacy in the Classroom $f Aneta Bobenič Hintošová
    301
      
    $a KEGA 026EU-4/2021
    330
      
    $a Koncept globálnej obchodnej gramotnosti a jej hodnotenie na vzorke študentov odboru Podnikové podnikanie a magisterského študijného programu Marketing na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach, ktorí absolvovali kurz Medzinárodného podnikania. Zisťovanie, či absolvovanie tohto kurzu v triede prispelo ku kultivácii globálnej obchodnej gramotnosti daných študentov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0291072 $1 011 $a 1805-0603 $1 200 1 $a Trendy v podnikání $b elektronický zdroj $e vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni $d Business Trends $z eng $v Č. 1 (2022), s. 24-29 $1 210 $a Plzeň $c Vydavatelství ZČU v Plzni $d 2022
    541
    1-
    $a Kultivácia globálnej obchodnej gramotnosti v triede
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0011430 $a gramotnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003782 $a obchod medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003788 $a obchod svetový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006644 $a triedy a vrstvy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006645 $a triedy kvalifikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002797 $a kompetencie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0014519 $a Bobenič Hintošová $b Aneta $p EUBPHFKOP $4 070 $9 100 $f 1979- $T Katedra obchodného podnikania PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230324 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.