Number of the records: 1  

New Trends in Crisis Communication in Context of Social Media

  1. SYS0292721
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074503.6
    035
      
    $a 1075285 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230605a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a New Trends in Crisis Communication in Context of Social Media $f Lukáš Piatra
    330
      
    $a Cieľom tohto príspevku bolo na základe prehľadovej analýzy literatúry poukázať na nové trendy v krízovej komunikácii spôsobené vplyvom sociálnych sietí. V tejto štúdii bolo identifikovaných niekoľko nových trendov, ako napríklad: informovanie a vytváranie dialógu, sledovanie verejnej mienky a pochopenie logiky sociálnych médií na zlepšenie stratégie krízovej komunikácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0292335 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 16, č. 1 (2023), s. 86-93 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2023
    541
    1-
    $a Nové trendy v krízovej komunikácii v kontexte sociálnych médií
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003194 $a manažment krízový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007473 $a zdroje ľudské
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0067511 $a Piatra $b Lukáš $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1996- $9 100 $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230605 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.