Number of the records: 1
New Trends in Crisis Communication in Context of Social Media
SYS 0292721 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074503.6 035 $a 1075285 $2 CREPC2 100 $a 20230605a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a New Trends in Crisis Communication in Context of Social Media $f Lukáš Piatra 330 $a Cieľom tohto príspevku bolo na základe prehľadovej analýzy literatúry poukázať na nové trendy v krízovej komunikácii spôsobené vplyvom sociálnych sietí. V tejto štúdii bolo identifikovaných niekoľko nových trendov, ako napríklad: informovanie a vytváranie dialógu, sledovanie verejnej mienky a pochopenie logiky sociálnych médií na zlepšenie stratégie krízovej komunikácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0292335 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 16, č. 1 (2023), s. 86-93 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2023 541 1-
$a Nové trendy v krízovej komunikácii v kontexte sociálnych médií 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003194 $a manažment krízový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007473 $a zdroje ľudské 700 -1
$3 eu_un_auth*0067511 $a Piatra $b Lukáš $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1996- $9 100 $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230605 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1