Number of the records: 1
Creation of Cultural Values in Communication as a Challenge for Czech Beer Brands
SYS 0292778 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230608100513.6 017 70
$a 10.25142/aak.2023.001 $2 DOI 100 $a 20230608a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Creation of Cultural Values in Communication as a Challenge for Czech Beer Brands $d Vytváření kulturních hodnot v komunikaci jako výzva pro české pivní značky $f Hanne-Lore Bobáková, Janusz Karpeta 330 $a Prieskum zameraný na marketingovú komunikáciu. Poddimenzie marketingovej komunikácie s ohľadom na kultúrne aspekty. Predmetom výskumu, ktorý sa realizoval v období roku 2018, sú reklamné spoty na české pivné značky Pilsner Urquell, Staropramen a Radegast. Autori sa opierajú o teoretické východiská v oblasti brandingu, konotácie a kultúrnych stereotypov. Snaha autorov ukázať tvorbu kultúrnych stereotypov, ktoré sú kľúčové pre tvorbu imidžu značky v kontext komunikácie so spotrebiteľmi. Výsledkom výskumu je súbor stereotypov typických pre oslovenie českého spotrebiteľa. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0292491 $1 011 $a 1212-415X $1 200 1 $a Acta academica karviniensia $e vědecký recenzovaný časopis $v Roč. 23, č. 1 (2023), s. 5-18 $1 210 $a Karviná $c Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta $d 2023 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra 610 1-
$9 eu_un_auth*0002235 $a spoty reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004162 $a pivo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 700 -1
$3 eu_un_auth*p0068934 $a Bobáková $b Hanne-Lore $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0087876 $a Karpeta $b Janusz $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230608 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1