Number of the records: 1  

Influencer marketing a jeho pôsobenie na spotrebiteľské správanie vybraných generácií

  1. SYS0294734
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20231213132430.1
    035
      
    $a 18461156-0a52-4aa4-87ef-06e5d6bc6696
    100
      
    $a 20230625d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Influencer marketing a jeho pôsobenie na spotrebiteľské správanie vybraných generácií $e bakalárska práca $f Viktória Furdíková $g školiteľ: Mária Hasprová
    210
      
    $a Bratislava $d 2023
    215
      
    $a 47 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0088846 $a Furdíková $b Viktória $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $f 1970- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230625 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.