Number of the records: 1
Influencer marketing a jeho pôsobenie na spotrebiteľské správanie vybraných generácií
SYS 0294734 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20231213132430.1 035 $a 18461156-0a52-4aa4-87ef-06e5d6bc6696 100 $a 20230625d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Influencer marketing a jeho pôsobenie na spotrebiteľské správanie vybraných generácií $e bakalárska práca $f Viktória Furdíková $g školiteľ: Mária Hasprová 210 $a Bratislava $d 2023 215 $a 47 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0088846 $a Furdíková $b Viktória $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $f 1970- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230625 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1