Number of the records: 1  

Influencer marketing a jeho pôsobenie na spotrebiteľské správanie vybraných generácií

  1. Title Influencer marketing a jeho pôsobenie na spotrebiteľské správanie vybraných generácií : bakalárska práca
    Author infoViktória Furdíková, školiteľ: Mária Hasprová
    Author Furdíková Viktória
    Another authors Hasprová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2023. - 47 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number924817

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce517.4 KBpublicly available

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.