Number of the records: 1
Influencer Marketing as a Modern Phenomenon in Reputation Management
Title Influencer Marketing as a Modern Phenomenon in Reputation Management Translation Influencer marketing ako moderný fenomén v reputačnom manažmente Author info Josef Vodák, Martin Novysedlák, Lucia Čakanová, Miroslav Pekár Author Vodák Josef Co-authors Novysedlák Martin EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Čakanová Lucia Pekár Miroslav Source document Managing Global Transitions. Vol. 17, no. 3 (2019), pp. 211–220. - Koper : University of Primorska Press. ISSN 1854-6935 DOI 10.26493/1854-6935.17.211-220 Note APVV-15-0511 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovenia Keywords influencer marketing * online reputačný manažment * komunikácia marketingová * médiá sociálne * zákazníci * manažment * reputácia podniku Annotation Cieľom príspevku je zoznámiť sa s najnovšími trendmi v oblasti marketingovej komunikácie. Môžeme predpokladať, že používanie nových foriem propagácie rastie prostredníctvom sociálnych médií, čo vedie k výzve súťaženia o pozornosť spotrebiteľov. Vyvíjajúca sa komunita influencerov má preto významnú moc nad vnímaním značky a spoločnosti, preto môže do značnej miery ovplyvniť jej povesť. Tieto nové možnosti si vyžadujú profesionálov v oblasti komunikácie, ktorí sa snažia o nepretržitú spoluprácu s cieľovými zákazníkmi prostredníctvom rôznych sociálnych webových kanálov. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 01149-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 103.5 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1