Number of the records: 1
Cancel culture v oblasti marketingové komunikace
Title Cancel culture v oblasti marketingové komunikace Author info Pavel Sládek, Ondřej Pešek Author Sládek Pavel Co-authors Pešek Ondřej Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 1 (2024), s. 24-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords komunikácia marketingová * etika * sloboda informácií * médiá Annotation V dnešnej informačnej spoločnosti stále viac hovoríme o slobode médií, a to predovšetkým na internete. Základným delením je rozdelenie podľa regulácie prístupu a regulácie obsahu. Regulácia prístupu do médií spočíva v rozhodovaní o tom, kto môže vysielať - to sa týka predovšetkým televízneho a rozhlasového vysielania. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 1
article
Number of the records: 1