Number of the records: 1  

Influenceri ako faktor vplývajúci na nákupné správanie mladých ľudí

  1. Title Influenceri ako faktor vplývajúci na nákupné správanie mladých ľudí : diplomová práca
    Author infoIvana Balážová, školiteľ: Dana Vokounová
    Author Balážová Ivana
    Another authors Vokounová Dana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2024. - 68 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number929289

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce936.5 KBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.