Number of the records: 1
Let's (Re)locate Digitally: Spatial Competition for Users' Engagement in the Social Media Space
Title Let's (Re)locate Digitally: Spatial Competition for Users' Engagement in the Social Media Space Translation Poďme sa (re)lokalizovať digitálne: Priestorová súťaž o zapojenie používateľov do priestoru sociálnych médií Author info Anett Erdmann, Maria Eizaguirre Author Erdmann Anett Co-authors Eizaguirre Maria Source document Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 1 (2024), pp. 184-205. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2024. ISSN 1804-1728 DOI 10.7441/joc.2024.01.11 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords médiá sociálne * optimalizácia * marketing Annotation Online sociálne prostredie poskytuje firmám atraktívne platformy na spojenie a interakciu so spotrebiteľmi. Cieľom tohto dokumentu je optimalizovať marketingové úsilie značiek s cieľom zlepšiť angažovanosť a podiel na trhu v sociálnych médiách. Za týmto účelom definujeme a konceptualizujeme priestor digitálnych sociálnych médií pomocou konceptov homofílie a sociálnej vzdialenosti. Na účely kvantifikácie a hmatateľnejšej praktickej implementácie staviame na Huffovom modeli maloobchodnej gravitácie, ktorý je transponovaný do priestoru sociálnych médií. Model umožňuje vypočítať očakávanú angažovanosť a účasť na trhu sociálnych médií na úrovni značky na základe umiestnenia značky a jej konkurentov a distribúcie aktivity spotrebiteľov v rôznych sociálnych médiách, čím umožňuje optimalizáciu marketingového úsilia prostredníctvom digitálnych (pre-)umiestnenie. Model sa používa u popredných značiek na trhu s atletickou obuvou, aby sa otestovala jeho robustnosť. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 623.8 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1