Number of the records: 1  

Prípadové štúdie z marketingu (riešené)

  1. KITA, Jaroslav - ČIHOVSKÁ, Viera - RAJT, Štefan - LIPIANSKA, Júlia. Prípadové štúdie z marketingu (riešené). Bratislava : Ekonóm, 1997. 191 s. ISBN 80-225-0834-9
    Ohlasy:
    [4] FERENČÍKOVÁ, Soňa. Medzinárodná expanzia firiem : prípadové štúdie II. 2. vyd. Trnava : KON-PRESS, 2001. 189 s. ISBN 80-85413-47-7.
    [3] JANEČKOVÁ, Lidmila - VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb. Praha : GRADA, 2001. 179 s. Manažer. ISBN 80-7169-995-0.
    [2] LESÁKOVÁ, Dagmar. Postoje podnikovej praxe a odbornej verejnosti v Slovenskej republike k marketingu. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. ISSN 0013-3035, 1998, roč. 46, č. 2, s. 307-319.
    [4] FERENČÍKOVÁ, Soňa. Medzinárodná expanzia firiem : štúdie prípadové. Trnava : KON-PRESS, 1999. 140 s. ISBN 80-85413-40-X.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.