Number of the records: 1  

Marketing a hospodářská soutěž.

  1. Title Marketing a hospodářská soutěž.
    Author infoS. Hladík
    Author Hladík S.
    Source documentPraktická škola marketingu. Roč. 2, č. 7-8 (1992), s. 5-6.
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of Edition[CS]
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * konkurencia * hospodárstvo trhové * trh * súťaž hospodárska * podnik
    AnnotationRozvoj konkurenčného prostredia a samotnej hospodárskej súťaže sa javí ako podstatný impulz pre zavádzanie marketingu do praxe a ten naopak svojimi princípmi ovplyvňuje vnútorné i vonkajšie správanie hospodárskych subjektov. Vzájomná interakcia je zrejmá najmä u tých skupín subjektov, ktoré majú monopolné alebo dominantné postavenie na trhu. Subjekt s monopolným postavením nemusí narušiť súťaž, ak praktická aplikácia marketingu vedie k jeho skutočne trhovému správaniu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.