Number of the records: 1  

Nové periodiká zmenili tvár slovenského mediálneho trhu

  1. Title Nové periodiká zmenili tvár slovenského mediálneho trhu : Sledovanosť médií 1992-1994
    Author infoM. Lechnický
    Author Lechnický Milan
    Source documentTrend. Roč. 4, č. 41 (1994)
    Reklama. s. 21
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * prostriedky masovokomunikačné * noviny * časopisy * Slovensko * 1992-1994 * rozhlas * televízia * AISA Slovensko * GfK Slovakia * Media Projekt
    AnnotationZlepšovanie postavenia periodík (denníkov, týždenníkov), rozhlasu a televízie u čitateľov a inzerentov v r.1992-1994 dokumentované grafmi spracovanými agentúrou AISA Slovensko a GfK Slovakia v rámci spoločného projektu Media projekt '94.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.