Number of the records: 1  

Deti a preferencia značiek produktov na základe reklamy

  1. SYSr023631
    LBL
      
    ^^^^^naa^^2200289^^^450^
    005
      
    20230922094008.3
    100
      
    $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Deti a preferencia značiek produktov na základe reklamy $f E. Hradická
    330
      
    $a Reklamné výpovede detí týkajúce sa záujmu o televízne reklamy. Účinnosť reklamy podľa druhov produktov: čokoláda a čokoládové tyčinky, mlieko, mliečne výrobky, keksy, žuvačky, nealkoholické nápoje.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s107516 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie v reklame, marketingu a médiách $v Č. 11 (November 1996), s. 22-23 $1 210 $c Strategie na Slovensku $a Bratislava $d 1996
    610
    1-
    $a reklama $9 eu_un_auth*h0005305
    610
    1-
    $a väzba spätná $9 eu_un_auth*h0006924
    610
    1-
    $a výskum trhu $9 eu_un_auth*h0007199
    610
    1-
    $a deti $9 eu_un_auth*h0001668
    610
    1-
    $a nápoje nealkoholické $9 eu_un_auth*h0003609
    610
    1-
    $a potraviny $9 eu_un_auth*h0004572
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $a Hradická $b E. $3 eu_un_auth*p0013523 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.