Number of the records: 1  

Internet v hoteliérstve

  1. Title Internet v hoteliérstve : Ďalšie možnosti ako zvýšiť obsadenosť ubytovacích zariadení
    Author infoĽudmila Novacká
    Author Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. Roč. 4, č. 4 (1997), s. 30-31. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie
    Keywords hotelierstvo * zariadenia ubytovacie * internet * hotely * marketing mix * nástroje marketingové * systémy rezervačné * siete počítačové * ceny * služby * distribúcia
    AnnotationNástroje marketingového mixu v hotelierstve. Základný ukazovateľ výkonov hotela je obsadenosť. Obsadenosť závisí od optimálneho modelu distribúcie. Medzinárodné distribučné systémy. Distribúcia prostredníctvom Internetu. Opodstatnenosť Internetu v hotelierstve.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 2-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.