Number of the records: 1  

Stanovení a řízení hodnoty firmy

  1. Title Stanovení a řízení hodnoty firmy
    Author infoJ. Chuchro, Dalibor Vlček
    Author Chuchro J.
    Co-authors Vlček Dalibor
    Source document Moderní řízení : měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. Roč. 32, č. 6 (1997), s. 68-73. - Praha : Economia, 1997. ISSN 0026-8720
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 657.9 - Ocenenie. Odhady
    Keywords hodnota podniku * riadenie podnikové * stratégia podniková * odhad hodnoty * oceňovanie ekonomické * modely * množiny hmlisté
    AnnotationPredchádzajúce hodnotiace pozície firmy založené výhradne na účtovnícko-štatistických ukazovateľoch sa v súčasnej tvrdej konkurencii na trhu stáva nedostatočným. Riadenie firmy na základe jej hodnoty, sledovanie dopadov vývoja na trhu. Charakteristika javov a tendencií, ktorých poznanie je dôležité pri riadení hodnoty firmy. Účel a cieľ stanovenia a riadenia hodnoty firmy. Prehľad metód pre výpočet hodnoty firmy. Model pre stanovenie a riadenie hodnoty firmy na báze fuzzy prístupov. Informačné toky a väzby modelu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.