Number of the records: 1
Inovácie vo výrobkovej stratégii
Title Inovácie vo výrobkovej stratégii Translation Innovation in product strategies Author info Alica Lacková, Marta Karkalíková Author Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Co-authors Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Ekonomika a spoločnosť = The Journal of economics and social research : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = The scientific journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica. Roč. 2, č. 2 (2001), s. 170-178. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2001. ISSN 1335-7069 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.5 - Organizácia výroby. Plánovanie výroby. Konštrukcia. Kontrola výroby Keywords inovácia * výrobky * výrobky nové * stratégia podniková * stratégia inovačná Annotation Inovačný proces a jeho postup. Význam a charakteristika nových výrobkov. Typy inovačných stratégií. Úspešnosť firmy na trhu závisí aj od zavádzania inovačných stratégií do celkovej stratégie firmy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 1-2
article
Number of the records: 1