Number of the records: 1
Spoločenský marketing - súčasná koncepcia marketingu
Title Spoločenský marketing - súčasná koncepcia marketingu Translation Societal Marketing - The Contemporary Marketing Concept Author info Eva Hanuláková, Adriana Pročková Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Pročková Adriana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 49, č. 6 (2001), s. 1113-1133. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing spoločenský * pojmy * koncepcie * zodpovednosť spoločenská * prostredie životné * správanie spotrebiteľa * marketing environmentálny Annotation Podstata a koncepcia spoločenského marketingu. Spoločenská zodpovednosť - princíp súčasnej marketingovej filozofie. Vývoj, trendy a výzvy (politicko-spoločenské, environmentálne, technologické, ekonomické) v spoločenskom marketingu. Uplatňovanie environmentálneho marketingu. Environmentálne správanie spotrebiteľa. Public work category Scientific titles in home carented magazines and noticed year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 4-6
article
Number of the records: 1